كلد برو خانگي
نوشته شده توسط : admin

قهوه ساز کلد برو از سه مخزن (عصاره قهوه، قهوه آسیا شده با آسیاب قهوه، آب) تشکیل شده است. قسمت زیرین، مخزنی است که قهوه به داخل آن ریخته می شود. قسمت میانی، مخزن قهوه ی آسیاب شده است که فیلتر کلد برو را در انتهای این مخزن قرار می دهند؛ و قسمت بالایی که مخزن آب می باشد و به وسیله ی یک شیر به مخزن میانی وصل می باشد.

روش دم کردن قهوه با کلد برو به این صورت می باشد که ابتدا فیلتر را در مخرن میانی قرار داده و قهوه ی آسیاب شده را بر روی آن می ریزیم. سپس آب را در مخزن بالایی ریخته و شیر مابین دو مخزن را باز می کنیم و صبر می کنیم تا عصاره گیری قهوه تمام شود. بعد از تمام شدن عصاره گیری مخزن زیرین را جدا کرده و قهوه را در فنجان می ریزیم.

قهوه سرد و یا آیس کافی تقریبا ۵۰ سال است که وارد صنعت قهوه شده ولی چند سال است که توجه ها را به خود جلب کرده است. البته این نکته را هم باید در نظر داشت که قهوه ای که با کلدبرو تهیه می شود با آیس کافی متفاوت است. زیرا در آیس کافی، قهوه ای را که با آب جوش دم کشیده است را بر روی یخ می ریزند، ولی در کلد برو قهوه با آب سرد یا آبِ هم دما با دمای اتاق دم آوری می شود.

قهوه سرد به قهوه هایی گفته می شود که به جای استفاده از آب گرم یا جوش برای دم کردن قهوه، از یخ یا آب سرد استفاده می کنند. قهوه ساز کلد برو، یکی از قهوه سازهایی است که به وسیله آن، این نوع از قهوه را آماده می کنند. دم آوری قهوه با آب سرد، اگرچه زمان بر می باشد، ولی درنهایت قهوه ای که میل می کنید، یک فنجان قهوه ی شیرین و دلنشین است که به طور کامل عصاره گیری قهوه هم انجام شده است.

source: کلد برو خانگی

 




:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , ,
:: برچسب‌ها: کلد برو خانگی, قهوه دات کام, قهوه سرد چیست, طرز تهیه کلد برو, کلد برو چیست, دستگاه کلد برو خانگی, خرید کلدبرو, قیمت دستگاه کلد برو, قهوه کلد برو ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 / 3 / 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: